2018 -> 2019

Nu är 2018 över och jag välkomnar 2019 med öppna armar. Jag är otroligt spänd på vad 2019 kommer med !
 
För att blicka tillbaka på 2018 så var det ett roligt år med några milstolpar i hästeriet:  
 
- Chills reds in ordentligt och gjorde 3årstestet med helt okej bedömning. Under hösten hoppades han in och startade sin första P&J.
- Min fina Channing Tatum föddes och visades på fölvisning med fina omdömen.
- Jag lämnade tillbaka Obama och gjorde sista starten på Sannie.
 
 
 
 
 
 
- Jag och Tompa körde återigen Modified Run och jag blev tack vare det nominerad till "årets kvinnliga prestation" på Greenlight Galan.
- Vi köpte den svarta Audin och sålde den silvriga.
- Vi åkte till Norrland för en billjudstävling.
- Mamma och Johan gifte sig äntligen.
 
 
 
 
 
Det har hänt en del stora grejer och 2018 har över lag vart ett bra år. Det har såklart vart jobbigt på sina ställen men min inställning till svåra och jobbiga saker har blivit så mycket bättre.
 
2019 ska Chills göra debut på tävlingsbanan och Sunnie ska sättas igång. 2018 var bilens år, 2019 ska bli hästarnas ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0