Livet just nu

Hej på er !
Här ekar det tomt, som vanligt det sista. Det är inte det att jag inte har tid, jag har bara inte så mycket att skriva om.
 
Hästarna är på väg igång. Sunnies ridpass liknar varandra, mycket skritt och tempoväxlingar och lite trav. Hon känns superfin men vädret har vart sådär så det har blivit några vilodagar emellanåt.
 
Chills har börjat galopperas och även hoppa enstaka små hinder. Igår fick han pröva att hoppa två studs och efter lite betänketid så gjorde han det bra. På slutet höjde vi upp ett räcke liite och han hoppar så väl att jag tappar balansen, haha !
Han är också färdigklippt nu, jag sparade bara en remsa på ryggen och huvudet. Han blev så snygg och ser ut som en riktig häst !
 
Idag snöar det på tvären, så Sunnie får vila. Chills skulle behöva joggas så jag hoppas att vädret blir bättre under eftermiddagen.
Annars har jag städat bort julen och försökt att ta det lugn hemma för att ladda batterierna. Det behövs såna stunder oftare nu under vinterhalvåret.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0