Ridtur i snön

Usch, vilken dålig uppdatering :S

Det har verkligen vart fullt upp och så har inte internet velat funka heller.

Hoppas ni har haft en mysig jul, det har i alla fall jag haft. Fick inte så många hästiga julklappar. Några ridstrumpor och sen fick jag mest en massa bra och ha saker.

Jag skulle ju fått ett Swarovski-pannband, men när vi var och julhandlade innan jul ändrade jag mig. Så jag fick en snygg gråaktig kappa och en väska + halsduk istället. Tvekar lite på om jag valde rätt men jag försöker intala mig att pannbandet inte hade synts under Sunnies pannlugg ändå ;)

Har ni fått något roligt i julklapp ? :)

Jag och Tompa var precis ute och red i snön på åkern. Underbart ! Våran dalmatinervalp Zacco var också med och det var så mycket snö att han knappt kom fram. 
Här kommer lite bilder :)



Trodde jag, ja. Tyvärr går det inte ladda upp fler bilder idag, jag hade verkligen velat få upp en bild på Zacco. Men dom kommer upp så fort internet funkar som det ska :)



Kommentarer
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

Funderar på att ha en frågestund på mig blogg, alla som ställer en fråga blir länkade. Finns det intresse hos dig?:)

2009-12-29 @ 22:11:53
URL: http://joellemyslek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0