Nu är hoppningen över

Nu har vi hoppat klart och kul var det !

Det var roliga och enkla övningar och Flippan gjorde det bra :)

Det är kul att sitta upp på en annan häst ibland. Jag i alla fall är så van vid min häst att jag sitter upp och vet precis vad jag ska göra. Sitter man upp på en ny häst så rider man lite mer förutsättningslöst och får improvisera lite.

Det var synd att min kamera var död, jag hade jättegärna velat ha det på film !

Det gick bra för Alström och Sunnie med. Det var kul att se henne från sidan, hon har ju verkligen en egen hoppstil :P

Imorgon ska vi hem till Jonslund för jullov så Sunnie ska få vila imorgon :)

Jag vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen nu på lovet. Vårat internet hemma fungerar när det själv vill.

Men ni får ha ett bra jullov sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0