Vilodag

Idag åkte jag till stallet tidigt eftersom jag skulle rida markarbete.
När jag kom till stallet fick jag reda på att markarbetet var inställt, jag hade alltså kunnat sova i 2 timmar till !

Jaja, det blir skönt för Sunnie i alla fall, som får en välförtjänt vilodag idag.

Imorgon är det hoppning och vi ska byta hästar eftersom det är sista lektionen. Anna lovade att göra lätta övningar som tur är :)
Frida ska rida Sunnie och det känns väldigt bra för Frida rider bra.

Jag själv ska rida Flippan och det kan bli väldigt intressant ;)



Sunnie Girl


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Okej, går det bra för er? :) Det är väldigt skönt att ha en häst som står still.

2009-12-16 @ 10:49:39
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0