Tisdag

God morgon !

Nu är stallet klart här på gården och jag funderar på att gå och lägga mig en liten stund innan dressyren som börjar 13.15.
Det är så tråkigt såhär på hösten. Det är alltid grått och mulet så man går omkring och är konstant trött.

Igår red jag ju Karins häst Cabbarèt och jag får säga att det gick bättre än förväntat ! Och han är rolig att rida :)
Så gjorde jag tabben och red Sunnie direkt efter Cabb och då var mina ben fulla med mjölksyra kan jag lova. Så Sunnie fick bara motioneras lite lätt och tur var väl det, hon var inte alls på ridhushumör igår. Hon ville inte göra något av det jag bad henne om, förutom att trava i någorlunda rund form. Men där gick gränsen ! Så vi får se hur roligt det blir på dressyren..

Jag funderar på att åka till stallet lite tidigare och träna på att knoppa idag. Snart är det ju hästskötarexamen och jag kan fortfarande inte göra "riktiga" knoppar :S Vi får se på det.



En suddig bild från hoppningen förra veckan :) 1.10



Ursäkta sitsen :P 1.30.


Kommentarer
Postat av: susanna

va duktig du är emelie! :D 1.30! läääskigt.. :D <3

2009-11-27 @ 19:29:54
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0