Clear Round i Essunga

Dags för uppdatering känns det som.

Idag har jag vart iväg på en Clear Round i Essunga med Hiawatha.
Han var supertaggad och jättefin :)

Vi hoppade 50-60.
I första klassen gick det jättebra. Vi hade ett bra flyt genom hela banan. Felfritt !
I andra klassen vet jag inte riktigt vad som hände. Vi kom fel flera gånger och det var väldigt mycket av och på. Inte alls bra. 4 fel.

Sunnie har vilat ända sen vaccinationen. Först pga just vaccinationen. Sen fick hon nog en liten reaktion på vaccinet för hon blev jätteförkyld. Snorig och lite trött, dock ingen feber.
Nu är hon frisk igen så imorgon ska jag börja rida henne. Och så ska jag börja behandla hennes ink.

Denna veckan som kommer är sista dagen på praktiken. Sen är det lov !
Det ska bli så skönt ! Jag kommer ha mer tid till Sunnie igen, känns som om jag försummat henne lite under praktiken, just för att jag vart så trött hela tiden.

Det var allt för mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0