Ingen ridning idag.

Haha, nu blev det ändrade planer.

Jag skulle ju åkt tillbaka till Kba tidigt idag så jag hann rida, men imorse ringde Frida och frågade om dom fick låna Sunnie så att våran helgpersonal kunde följa med ut och rida.
Självklart fick dom det, Sunnie tycker ju bara att det är kul att komma ut.
Fast jag vet inte om hon skötte sig eller inte. Kan tänka mig att hon var ganska pigg eftersom hon har stått i 2 eller 3 dagar.

Så jag får vänta med att rida tills imorgon, och vad jag längtar ! Ska åka förbi stallet ikväll när jag kommer så jag får hälsa på Sunnie :)

Jag har ju inte så mycket roligt att skriva nu när jag inte rider, så ni får ha tålamod ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0