Påsklovet är slut


Nu är påsklovet snart över och jag är snart påväg tillbaka till Kungsbacka. Jag ska bara packa klart, äta och duscha och sen bär det av !

Idag har jag med mig Tompa som ska stanna tills imorgon :)


Jag har ridit Sunnie nu på morgonen, vi sällskapade Johanna och Hiawatha och det var meningen att vi skulle fungera som draghjälp. Det slutade med att det var Hiawatha som fick gå först för Sunnie fegade ur.

Och det blir ingen ridtur för Amelia idag. Det får helt enkelt vänta tills sommarlovet.


Nu måste jag skynda mig, det är en del kvar att fixa :)



Kommentarer
Postat av: sannapanna

Sv: Ja, lite bättre vad det faktiskt :)

Vi åkte därifrån vid 2, var typ sist kvar med kiffen, kentha somnade typ efter att ni åkt. Jag och Buddha satt och halvsov och Daniel och Kiffen satt och sjöng, spelade poker, och tjötade så in i bomben, försökte få varandra att snapsa nån skit, men slutade med att ingen utav dom gjorde det. :p

2010-04-11 @ 22:09:16
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0