Stallet klart


Nu är jag hemma i Jonslund.

Nu på morgonen gick vi ut i stallet och istället för att gå runt hagen och kolla om den var hel så red jag på Sunnie. Mycket smartare och mysigare. Sunnie var dock jättepigg och ville bara ha av mig från ryggen så hon kunde springa runt hagen några varv.

Sen mockade vi ut transporten och boxarna jättenoga och sopade i ordning stallet, så nu är det jättefint och stallet är klart för idag !
Det är så mysigt att komma hem till sitt egna stall. Här vill jag verkligen vara ute och greja i stallet, det blir aldrig samma sak i Kungsbacka.

Om en stund ska vi ut och rida. Det är alldeles för mjukt i marken för att rida i skogen så vi får nog rida på en av de få grusvägarna vi har.

Gammal bild på Sunnie.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0