Tävlingssugen


Nu är tävlingssäsongen i full gång och då blir jag så himla tävlingssugen !
Detta året var det meningen att vi skulle komma ut och tävla lite regionalt men som det ser ut nu så blir det inte så.

Här är i alla fall några tävlingar jag hade velat åka till:

• 2/5  Lokal Hopp Nääs

• 22/5  Lokal Hopp i Nuntorp 

• 30/5  Lokal Hopp i Falbygden 

• 20/6  Lokal Hopp i Bollebygd

• 3/7  Lokal Hopp i Essunga


Bara ett urval, finns såklart en hel del andra tävlingar som jag är sugen på :)
Men förhoppningsvis kan jag kanske komma iväg till någon av dessa tävlingarna. Allt måste ju stämma med skjuts och om inte mamma ska med så måste jag kunna låna hennes bil osv. Det är det värsta med att bo här nere.. 

Det ska bli skönt när jag flyttar hem. Då kan jag och Tompa ta bilen och transporten och åka själva. Underbart !



Har ni läsare planerat in några tävlingar ? Vart ? :)




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0