Tisdag


God morgon !

Idag fick jag sovmorgon till 9 då våran första lektion börjar kl. 10 och det är för övrigt den enda lektionen för dagen. Solen skiner och det är varmt och skönt. Underbart !

Så efter Hästteorin som vi ska ha nu så ska jag ut och rida Sunnie och sen ska jag förmodligen stanna kvar i skolan och plugga ett tag. Jag behöver renskriva loggboken och börja med min projektrapport.

Och nu på Hästteorin ska vi repetera en massa inför Hästskötarexamen, det är ju bara 2 veckor kvar nu och jag börjar bli lite smånervös. Det är så himla mycket man ska kunna. Det är ju för det mesta saker man redan vet men jag kan inte få ner det på papper eller förklara det så lätt. Men vi får hålla tummarna att det går bra :)


Nu har vi lektion, ha en bra dag ! :)


(förlåt för en bildlös blogg just för tillfället, har bara gamla bilder på datorerna i skolan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0