Dagen


Vilket sommarväder det är idag ! Jag får nästan ta tillbaka det jag sa om hösten. 

Imorse kom jag i alla fall upp i tid, jag var så illa tvungen för att hinna allt som skulle göras idag. Så halv 8 ringde klockan imorse och då gick jag ut i hagen och hämtade Sunnie. Hon tyckte nog att det var alldeles för tidigt för en ridtur för hon låg och sov och var jättegrinig när jag kom fram och myste lite med henne. 

Idag red vi i skogen med gummisnodden. Det var samma idag, hon var jättefin i traven men i galoppen blev hon bara spänd. Och jag kom på att gummisnoddar inte är så bra ändå då den "åkte ut" och blev längre när hon drog fram huvudet.
Jag tror att det kan vara gummisnodden som gör henne lite spänd så imorgon ska jag rida utan den och se :)

Efter det gick jag hem till Johanna och hjälpte Emelie rida Amelia. Det gick väldigt bra och det tar nog inte lång tid innan hon kan sadla och tränsa helt själv :)


Nu är jag hos Tompa och ska duscha. Sen bär det av till Skövde och skolan !



Vadå överhoppa sig :)




Kommentarer
Postat av: emma

va roligt att du har börjat skriva oftare nu:)

2010-08-31 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0