Dålig update


Hej :)

Förlåt för jättedålig uppdatering men jag har verkligen inte haft lust eller tid att blogga. Plus att vårat internet i Jonslund är jättesegt..

Jag ville bara säga att jag lever och att hästarna har skött sig bra det sista. Imorgon kommer jag nog inte hinna blogga så mycket heller då jag har mycket jobb att göra, plus att jag ska rida mina och Sannas hästar. 

Men så fort jag har tid ska jag sätta mig vid datorn ;)


Ni får 3 bilder från tävlingen i Grästorp som en liten kompensation ;)




Första hindret i 1m, vi kom väldigt nära..



A-hindret i kombinationen i 1m. 



Räcket vi rev i 1m.

Sunnie har lite rolig hoppteknik och jag har inte sån fin hoppsits så det blir oftast inte så bra bilder när vi hoppar :S

God natt ♥




Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Jag hade Inger. Haha xD

2010-08-20 @ 18:00:53
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0