Söndag


Hej allihop !

Idag är det en seg söndag, men tro mig, alla dagar känns som sega söndagar när man är arbetslös xD


Igår red jag Sunnie i padocken. Jag satte upp några låga hinder och tränade mitt öga lite. Jag har inte hoppat för tränare på länge och det känns.
Men igår kändes det i alla fall väldigt bra, jag såg distanserna bättre och Sunnie var på bra humör. Jag lyckades också få till min teknik i handen ännu bättre så jag hoppas jag har fått in det i huvudet ordentligt nu !

Idag ska Sunnie ridas ut, vare sig det regnar eller inte. Just nu är det ett litet uppehåll så jag ska nog gå till stallet strax. Jag har inte riktigt funderat ut vart jag ska rida än, det beror lite på hur mycket blinningar det är :)


Annars händer det inget roligt idag..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0