Svar


Malin frågade:
"varför önskar du att du inte fyllt 18?"


Det är egentligen inget jag tänkt ta upp här i bloggen, jag behövde bara få bort lite av trycket på mina axlar genom att skriva det.

Men eftersom jag alltid klagar på bloggare som inte svarar på kommentarer så ska jag inte vara likadan.
Jag tänker inte gå in djupt på det utan ni får nöja er med ett litet flyktigt svar:


Det har hänt väldigt mycket hemma de senaste 2 dagarna och det tar väldigt hårt på mig. Jag lyckades koppla bort det en stund idag så jag kunde fokusera på tävlingen men nu kommer det krypandes igen.
 
Jag vill tillbaka till den tiden då jag inte fyllt 18 eftersom inget var så krångligt då. Nu verkar det som om allt bara går käpprätt åt skogen och det finns inget jag kan göra åt det, tyvärr. Eller inget som kommer göra att det slutar bra i alla fall så vi får väl se hur detta går..



Kommentarer
Postat av: Malin

De löser sig alltid på nått sett ska du se :)

2010-08-08 @ 21:36:46
Postat av: Giesela

Hej Emelie,

Om du hör av dig till mig och berättar mer om vad som ligger bakom detta så kanske jag kan hjälpa dig på något sätt. Du får gärna titta förbi hos oss om du har möjlighet, jag är hemma. Vill du så kan du slå mig en signal, mitt mobilnr hittar du på hemsidan.



Hälsningar Giesela

2010-08-09 @ 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0