Tävlingskoll


God morgon !

Det blev sovmorgon idag då jag och Tompa var chaufförer inatt igen. Man tjänar bra pengar på det i alla fall ;)

Nu har jag kikat på startlistorna och jag är ganska nöjd med hur jag startar. Jag startar ca 09.50 första starten och ca 11.20 andra starten. Det blir nog precis lagom tid för henne att ladda om i mellan klasserna :) 

Det som är roligt är meddelandet på Grästorps hemsida där de skriver att det är mycket starter och att pga detta ska man visa vaccinationsintyg vid infart till parkeringen.

Jag tyckte det var ganska lite starter. Plus att jag tror att det bara går segare att visa intyget vid parkeringen då det kommer bli bilköer. Men de kanske styr upp det på något snyggt sätt :)


Nu spöregnar det ute, som vanligt. Jag hoppas verkligen att det är bättre väder på söndag ! Och jag hoppas att regnet avtar så att jag kan rida någon gång under dagen. Både Sunnie och Amelia behöver ridas.
Sunnie ska dessutom ridas ut med Martina men vi får väl se hur det blir med det. Regnar det såhär mycket får båda hästarna vila idag..

 

 

 



Balen -10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0