Thomas


Jag skulle vilja ägna ett inlägg till min pojkvän Tompa :)

Jag hade inte kunnat hitta en bättre pojkvän ! Tompa är helt otrolig och ställer ALLTID upp för mig, i alla lägen. 
Han är med mig i stallet varje dag och vissa dagar gör han fler saker i stallet än vad jag gör. Vilken annan pojkvän skulle göra det ? ;)

Han är egentligen rädd för att rida men har ändå galopperat på Sunnie bara för att jag bad honom. Och självklart lite för att kunna säga att han har galopperat ;)

Hans förändring under de här 2 åren är helt otrolig. Han har gått från att ha varit livrädd för hästar överhuvudtaget till att våga lyfta bakben och galoppera. 

Han kunde inget om hästar från början och nu kan han göra en häst redo för ridning. Han kan sätta på nästan vilken utrustning som helst. Bara att han vet hur allt ska sitta och var sadeln ligger bra tycker jag är bra jobbat ! Och det bästa av allt är att han tycker det är roligt.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan Tompa, han har stöttat mig så otroligt mycket nu de här 2 åren. 
Jag älskar dig, Tompa ♥ Jag hoppas du vill vara med mig i stallet i många år till :)







Thomas Olsson Pennanen ♥




Kommentarer
Postat av: Älskling

jag kommer alltid finnas för dej <3<3

jag kommer alltid då jag kan hjälpa dej i stallet <3<3

om du tycker att dom här 2 åren har varit underbara så vet du inte vad som väntar framför oss <3<3<3<3

jag Älskar dej med hela mitt hjärta <3<3



alltid och för evigt <3<3

2010-08-15 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0