Balansträning


Har uppdateringen idag vart ok ? :)

Jag red Sunnie i hagen förut, barbacka fast med täcken idag igen, och det gick jättebra. Det var lite jobbigt att trava med träningsvärk i ljumskarna bara. 

Sunnie samarbetade bra och tyckte det var roligt att röra på sig. Vi gjorde inget avancerat utan skrittade några varv, travade kanske 3 varv och galopperade någon långsida. Det räcker eftersom hon inte gått alls mycket det sista. Men jag red henne i låg form så att hon får jobba ordentligt med ryggen. Och i den här djupa snön så blir det ännu bättre träning för henne. 

Imorgon ska jag rida henne i hagen igen, om det inte är alldeles för kallt :)

Jag har också kommit på det att om man rider barbacka när det är såhär kallt så håller man sig varm mycket lättare. Så jag ska nog rida barbacka ett tag, i alla fall så länge det är såhär kallt. Att jag tränar min balans är bara ett plus !


Nu ska jag och Tompa sätta på en film och bara slappa. Underbart !



Fortsätt att ställa frågor i Frågestunden. Jag vill ha många frågor ! :)






Sunnie Girl.
(Tänk när det var såhär varmt !)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0