God morgon


Jag är lika seg idag, vad måste man göra för att bli pigg ?

Jag ska alldeles strax äta frukost och ta mig ut till stallet. Och idag ska jag ha termobyxor på mig så att jag kan rida ordentligt. Sen ska stallet fixas och efter det är det plugg som gäller tills mitt inlämningsarbete är klart och inlämnat. Jag har inte så mycket kvar men det är svårt och tar tid.

När Tompa slutat skolan kommer han och hämtar mig och så åker vi in till Vara. Sen får vi se vad som händer där.

Ja, mina dagar är inte så mycket mer spännande än det här. Jag ska försöka uppdatera en del idag ändå, om jag nu kommer på något att skriva vill säga ;)


Tråkigt att ni inte svarade på "Thos or That" igår. Det kommer upp en ny idag (och då hoppas jag att ni är lite roligare ;)), plus mitt svar på frågan.



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0