Hallå


Idag har det inte vart mycket uppdaterat här. Det är för att min gamla klasskompis Karin har vart och hälsat på mig ute i skogen. Det var jätteroligt att träffa henne och vi måste träffas fler gånger innan hon börjar som hästskötare hos Camilla Toll igen :)

Idag har Sunnie fått vila. Dels för att Karin kom och dels för att det har vart superkallt. Jag gillar verkligen inte vintern men jag ska försöka att rida Sunnie oftare än vad jag har gjort det sista. Tyvärr så har det blivit skare på snön så jag är lite tveksam på att rida..

Strax kommer det upp svar på det förra This or That och så kommer det upp en ny.
Det hade vart roligt om ni kommenterade lite mer, oftast är det "bara" Ellinor som är så duktig på att kommentera :)



Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0