Hej


Usch, jag är lika trött som vanligt. Jag börjar tro att jag har järnbrist, eller egentligen brist på vitaminer överhuvudtaget.

Stallet är i alla fall klart och har vart det i några timmar. Sunnie får vila idag igen, jag höll på att frysa ihjäl när jag mockade, tänk då hur kallt det är att sitta på hästryggen..
Hon får gå de dagarna jag hinner och klarar att rida nu under vintern och så börjar jag rida som vanligt när det blir varmare. Jag menar, det hjälper ju inte ens att ha på sig termobyxor ! Och så är det hård skare på snön så jag är fortfarande lite tveksam till att rida i hagen.

Nej, jag är verkligen ingen vintermänniska, även om det kan vara mysigt med snö ibland.

Ikväll kommer Sanna och Daniel förbi och äter och umgås och det ska bli jätteroligt ! Men uppdateringen blir inte alls bra (det är den aldrig på helger ändå i stort sett) men hinner jag ska jag slänga upp ett inlägg.

Svaret på gårdagens "This or That" kommer upp alldeles strax, plus en ny fråga så kommentera på :)



Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja det går bra, mejla din bild till: [email protected] så skickar jag min till dig när jag sett den :)

2010-12-17 @ 15:29:43
URL: http://kittykanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0