Julstress


Nu var det ett bra tag sen det hände något här på bloggen. Jag har haft fullt upp med julen och allt runt omkring så jag har knappt haft en tanke på bloggen om jag ska vara ärlig.. 

Nu har jag i alla fall svarat på era kommentarer och nästa gång jag sitter vid datorn så ska jag svara på frågorna från Frågestunden :) Så ni som fortfarande undrar något, ni har några dagar kvar att ställa frågor !


Jag har ridit Sunnie några gånger sen ni hörde från mig sist och jag får säga att hon har gått förvånansvärt bra ! Hon har tappat en del utav sin kondition men hon är pigg och positiv till allt. 


Och så vill jag göra en liten hiss till "Listan" som alla bloggare skriver om. Det är jätteroligt att läsa, tycker inte ni det ? Man får reda på en massa roliga saker om sina favoritbloggare :)

Vill ni att jag ska skriva den listan ? För jag är lite sugen på det faktiskt.


Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Tompa och bara mysa ♥



Min söta pojkvän får faktiskt stå för bilden idag ♥
Såhär glad var han på nyår för 2 år sen :)





Kommentarer
Postat av: Madde

hej!

vill du vara med och tävla i "veckans blogg"?

Gå gärna in på bloggen för mer info.

Vinnaren blir länkad i en vecka!



HÄR:http://thewaytolove.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2010-12-30 @ 01:04:59
URL: http://thewaytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0