JW transportskydd


Nu kommer äntligen bilderna på mina John Whitaker transportskydd. Förlåt för att det har tagit sån tid Mikaela :)









Bak.







Fram.



Helhet.

Hoppas du är nöjd med bilderna, annars får du säga till :)

Transportskydden finns att köpa lita varstans, jag köpte dem på Skara Hästsport för 899:-
Ett väldigt bra köp tycker jag, för visst är de supersnygga ? ;)

Det är en ordentlig läderbit längst ner på skydden som är svår att trampa sönder. På insidan är det något fleecematerial och det är ju en liten nackdel på sommaren då det kan bli varmt om benen för dem. 

Jag kom på en sak nu när jag satt och skrev det här:
Hur gör man när man tvättar såna här transportskydd ? Blir de inte alldeles mjuka då ? Hmm.. 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ååååh! Jättesnygga! Nu är jag verkligen nöjd:) Funderar på att köpa ett par sådana, blir det några får det väl bli såna. Dock är ju fleece en nackdel, man kör ju oftast på höst/vår/sommaren men det är ju bra ändå för det undviker ju skav :)



Jag är kär i dom :)

2010-12-30 @ 19:22:39
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det bästa är ju att de är läderförstärkta, det är oftast där de går sönder

2010-12-30 @ 20:12:27
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte fina :)

kolla gärna min blogg :)

2012-03-31 @ 16:32:20
URL: http://gerdainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0