Lidköping


Vad sägs om lite kvällsbloggning ? ;)

Nu ska vi strax åka till Lidköping med 2 av Tompas kompisar, här ska det strögas i en gammal volvo ! 
Jag hade väl helst gått och lagt mig med tanke på att vi ska hämta hösilage och halm imorgon men självklart så vill jag ju spendera så mycket tid med Tompa som möjligt ♥


Sunnie var duktig idag, jag red henne i hagen. Hon var mjuk och fin och tyckte det var jättekul att galoppera 2 långsidor. Hon gjorde 2 superfina byten med så hon har inte tappat allt. Däremot har hon tappat en del muskler nu när hon inte har blivit riden ordentligt men de ska vi nog kunna bygga upp igen. Hon ser lite tanig ut nu bara :/

Nu ska jag kika runt på lite bloggar innan vi åker. 



Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0