Lördagsmys


Jag skrev ju igår att jag skulle till Lidköping och det blev mycket roligare än väntat !
Vi kom väl i säng vid 4 eller något och gick upp halv 8, och så har vi hämtat halm och hö idag så jag är lagom trött och seg nu. 

Som tur är så ska jag och Tompa bara ha en myskväll ikväll som inleddes med chiabattabröd och kebabsås och sen kladdkaka med chokladmousse till efterrätt. Mums ! 

Sunnie fick förresten vila idag eftersom jag inte såg någon poäng med att rida när jag var så trött. Dessutom så är det ju sån ruskig kramsnö idag så det hade nog inte gått att rida ändå. Vi får ta igen det imorgon helt enkelt :)


Nu ska vi duscha och sen väntar mys framför någon bra film. Hoppas att ni också har en bra lördagskväll !



Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0