Nya istiden ?


Lika kallt idag, suck !

Idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut. Jag har inte bestämt mig om jag ska rida Sunnie eller inte än. Hon hade behövt det men det är ju så himla kallt.

Och så kommer hovslagaren lite efter 12. En väldigt dum tid om du frågar mig, eftersom hästarna måste stå inne 1-2 timmar innan han kommer så att hovarna inte är iskalla eller blöta. Då hinner de ju knappt gå ut alls, särskillt inte om jag ska rida Sunnie i hagen. Men de får gå ut under tiden jag mockar i alla fall.

Så det blir inte heller så mycket plugg för mig idag. Jag kommer aldrig hinna skriva klart min inlämningsuppgift.

Nu ska jag äta frukost och bege mig ut i stallet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0