Svar på This or That


Den senaste This or That var:



Den här var väldigt lätt för mig. Jag älskar ston ! Nu när jag tänker efter har jag nog bara ägt 1 valack, 2 och man räknar med Duff.
Ston är så personliga och nästan alla ston jag haft har haft ett väldigt humör. Det är ju både positivt och negativt men jag tror att det är därför jag gillar ston. Man kan inte tvinga dem till att göra något man vill, man måste be dem. Man måste vara finkänslig men utan att "peta" på dem och det blir lite utav en utmaning att försöka bli vän med ett sto. 
Det sa Sunnies förra ägare till mig när jag köpte henne: "Blir du bra vän med henne så har du en vän för livet." Och jag kan säga redan nu att det stämmer bra !


Så, för mig ett enkelt val. Jag har helst ett sto :)



Kommentarer
Postat av: ina

ojj ! det va svårt! valack & ston faxtit kan int välja mellan dom ;)

2010-12-16 @ 20:28:33
URL: http://iinaemanuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0