Träningsvärk


Det blev inte så mycket uppdatering idag heller, nu den sista timmen har jag suttit och lagt in några fler bloggar under länkar, kika gärna in på dem :)


Sunnie vilade idag pga kylan men igår gick hon ett litet pass i hagen. Jag red henne barbacka (dock med täcken på) och tanken var att vi bara skulle skritta och ta lite trav men det blev allt en liten galopp i snön med. Så mysigt ! Och Sunnie tyckte det var jättekul :)

Eftersom jag inte ridit på någon vecka innan igår så har jag en grym träningsvärk i ljumskarna och ryggen idag ! Fast det är i och för sig ganska skönt, då vet man att man har gjort något nyttigt.

Dessutom så har jag dragit på mig en förkylning som gör att jag är otroligt trött och seg och bara nyser hela tiden. Jag hoppas verkligen att den går över innan julafton, då kan man inte vara sjuk :)


Nu ska jag i alla fall sova, jag riktigt känner hur sängen med Tompa i ropar på mig ! 

God natt !



Sunnie Girl.




Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV; Tack så mycket! =) Har haft henne i 2 år :)

2010-12-22 @ 05:15:18
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0