Äntligen !

Äntligen är det sista dagen med stalltjänst ! Det ska bli så skönt att bara kunna ta det lugnt den kommande veckan. Förutom att jag har en massa plugg att ta tag i..

Under denna veckan som kommer ska jag försöka att förbättra bloggen lite också. Nu har jag varit så trött och haft tankarna på andra håll så bloggen har blivit lite öde. Det ska det bli ändrning på !

Idag får Sunnie vila. Hon var ju lite trött förra veckan och igår när jag och Tompa red så fick hon bara leka av sig lite. Hon tävlade mot Tompa, från ena kortsidan till den andra. Det älskar hon, men hon lägger mer energi på att bocka än att springa :) Och så red Tompa en stund och han har blivit riktigt bra på skänkelvikningar :)

Nu ska vi ut och ta emot foder. Krafften var ju slut imorse så en del av hästarna fick ingen morgonkrafft. Bra planering där..



Jag och Sunnie i Nordhalland i somras.



Och här får ni en bild (från förra nyår) på Tompa, min pojkvän :) Kom på att ni vet ju inte ens hur han ser ut ;)
Söt va ? ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0