Dagen

Ny dag, nästan lika kallt som igår.

Har ju stalltjänst hela veckan men tur för oss har vattenkopparna tinat så vi i alla fall slipper bära vatten till alla hästarna.

Idag ska jag rida Sunnie i ridhuset. Hon vilade 2 dagar denna helgen ändå. Jag var alldeles för trött för att rida igår. Men idag ska hon få sig en genomkörare. Jag ska rida mycket skänkelvikningar och öppnor så att hon får under sina långa bakben under sig. Och så ska vi slipa lite på bytena. 

Annars händer det inte så mycket idag förutom att ska plugga järnet när jag kommer hem. Vi har prov i Samhäll imorgon och jag är inte riktigt förberedd på det.
I eftermiddag har vi Hovvård och vi får väl se om vi har någon häst att dra av och slå på skor på. 

(Ledsen för en lite tråkig blogg för tillfället men det tar på krafterna att ha stalltjänst) 


Kommentarer
Postat av: Älskling

Hoppas det går bra att plugga :) hoppas du får Mvg som alltid :)

2010-02-01 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0