Dagens ridning

Nu är sista lektionen för dagen över och jag sitter hemma i huset.
Sofia Genne var så snäll och lånade ut sin dator :)

Idag var Sunnie lite trött. Hon gjorde allt jag bad henne och hon gjorde det väldigt bra. Hon har blivit väldigt mjuk i sidorna och har fått mycket lättare för sig med öppnor, skänkelvikningar och liknande.

Men som jag skrev så var hon lite trött idag, hon hade inte riktigt den gnistan som hon har haft det sista. Så idag höjde jag krafften. Jag red inte så länge så att hon förhoppningsvis är ganska pigg på hoppningen imorgon ändå :)

Nu ska jag och Karin Hallén kolla på Gossip Girl :)


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Oh vad kul! När jag valde till gymnasiet så valde jag mellan Bollerup (hästgymnasium i Tomelilla, Skåne) och en entreprenörlinje, lotten föll på entreprenörsutbildningen.

Ibland ångrar jag det lite, men tror att det faktiskt hade blivir för mycket häst för min del.

men det beror ju helt på vad man har för framtidsplaner också. Hur ser dina ut? :)



ha de gott

Kram Ina

2010-02-03 @ 17:30:32
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0