Redan fredag

Först idag fick jag tag på en dator så jag kan uppdatera :)

Jag var ju och red i onsdag, och gud vad kul det var ! Konstigt hur man kan sakna något så.
Sunnie var nog glad att se mig för hon tjurade nästan inte något alls i boxen.

I ridningen var hon superpigg och sprang bara och bockade på hennes speciella lilla sätt hela tiden :) Så det blev inte så mycket arbete, vi bara busade runt lite. Och så hoppade vi lite och jävlar vad hon hoppade ! Dom bakbenen var inte att leka med ;)
Tompa skötte hinderbygget och höjningen. När vi hoppat några språng höjde han upp till typ 1m och så hoppade vi. Efteråt säger han stolt att han hade höjt till 1.15 när jag inte såg och så log han sitt söta leende. Han är ju för gullig !

Idag är det redan fredag och lovet är snart slut. Det ska bli kul att komma tillbaka till Sunnie igen, men jag kommer sakna Tompa. Som tur är så är det inte så långt kvar till studenten :)



Jag och Sunnie i Bollebygd :)


Kommentarer
Postat av: sara

Hejhej, tänkte höra hur ofta man får rida med/utan instruktör/tränare om man lånar häst under tiden man går på ridgymnasiet?

2010-02-20 @ 01:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0