Stallet imorgon


Gud vad det är skönt med lov ! Tycker inte ni också det ? ;)

Jag har vart jättedålig på att uppdatera, men ni blev ju förvarnade. Och det var först igår som jag hittade det här lilla USB-internetet :)

Imorgon ska jag till Kunsbacka över dagen och rida Sunnie. Jag längtar verkligen !
Kanske inte efter tågresan, men förhoppningsvis kan Tompa följa med så jag slipper åka själv.

Om PL kan hämta och lämna oss vid stationen vid dessa tiderna så ska vi åka från Vara 11.36 och vara framme i Kba 13.38. Sen får vi se hur lång tid det tar men jag har tänkt att vi ska åka hem 16.19. 

Det ska bli så kul ! :) Det är bra att ha hästfria lov ibland, så att man verkligen får längta efter att rida. Imorgon tänkte jag först att jag skulle ta det lite lugnt med henne men så kom jag på att hon får en vilodag extra denna veckan, så hon ska gå som vanligt. Jag tror vi ska hoppa lite smått med.   
Får jag igång internet imorgon också så får ni en uppdatering om ridturen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0