Stalltjänst hela helgen

Nu är alla lektioner slut och jag sitter kvar i skolan.
Jag har ju fortfarande eftermiddagsstalltjänsten kvar och den börjar inte förrän 3.

Och nu visar det sig att jag inte bara kommer få jobba imorgon utan även på söndag. En av mina klasskompisar har åkt till Sunshine Tours i Spanien och bara lämnat sin stalltjänst till oss. Det fanns ingen som kunde ta söndag så då fick jag så vackert hoppa in. Jag som är helt slut redan nu och det lär ju inte bli bättre.

Sunnie får vila helt idag. Vanligtvis vill jag helst att hon ska röra på sig efter hoppning och ansträgning så att hon får bort träningsvärken och inte stelnar till. Men idag är jag så trött så jag orkar verkligen inte. Jag kanske kan skritta henne en stund barbacka sen.

Ledsen för tråkig blogg, men som sagt: Stalltjänst är jobbigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0