Förkyld

Planen blev ändrad igen. Ingen ridning idag.

Igår vaknade jag och hade fått världens förkylning. Jag hade ingen feber dock, men mådde kasst ändå. Jag hade hoppats att det skulle gå över tills idag, men inte då.
Så hästarna fick komma ut direkt imorse så får vi se om jag kanske orkar rida sen i eftermiddag. Vi mockade och fixade allt i stallet imorse i alla fall. Det är så skönt att ha det gjort. 

Fast vi fixar inte vattnet inne på morgonen, eftersom det fryser efter någon timma ändå. Och vattenslangen är frusen konstant nu på vintern och eftersom vi inte har vatten i stallet så får vi bära vatten från en verkstad bredvid stallet. Ganska omständigt och tungt med andra ord.

Hur har ni det i erat stall ? Har ni hink eller vattenkopp och brukar det frysa nu på vintern ?



Sunnie sommaren -08.  

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0