Hatar krångliga datorer

Alltså, nu är jag så trött på datorer och allt som hör till så det är inte sant !

Jag hade en del ideér till bloggen men jag kan inte lägga upp bilder för internet krånglar. Så min blogg förblir tråkig.

Sen så har vi precis formaterat hårddisken på min egna dator och nu vill den inte funka alls.

Varför kan man inte bara göra datorer och andra tekniska saker som fungerar ? 


Jaja, jag var i alla fall precis ute och red på åkern. Sunnie tyckte att det var jättekul ! 
Vi testade även att dra pulka efter henne.
I början tyckte hon att det var lite läskigt, men sen gick det hur bra som helst.

Hon var riktigt fin i slutet i traven. Hon sökte sig neråt när jag travade på nästan helt långa tyglar. 
Vanligtvis blir hon framtung och springer lite på bogarna när jag bara släpper ner henne så, men idag var hon riktigt bärig och hade bra påskjut bakifrån. Underbara häst !

Men tyvärr så kan ni ju inte få några bilder från dagen..

   

Kommentarer
Postat av: susanna

lägg in bilder så fort det funkar vettja ;D

va duktig hon är! :D

2010-01-04 @ 13:20:11
URL: http://susannafalk.blogg.se/
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

sv; Åh det är så jobbigt :/

2010-01-04 @ 16:33:43
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

Du ställde en fråga till mig i min frågestund, den är nu besvarad :)

2010-01-05 @ 01:30:22
URL: http://joellemyslek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0