Jag blir galen !

Vilket underbart väder det är idag !

Jag var ute och red på åkern förut och jag ångrade verkligen att jag inte hade med kameran så Tompa kunde fotat. Det hade blivit sånna fina bilder.

Sunnie var i alla fall pigg och glad idag och tyckte det var jättekul att galoppera i snön.

Nu är det så att jag har ett problem som ni gärna får hjälpa mig att lösa.

Jag kommer inte in på Tävlingsdatabasen !
Förut när jag har loggat in har jag skrivit in e-postaddress och sen lösenord. Nu ska man ju ha ett användarnamn med. Vart får man det ifrån då ? Någon som vet hur det funkar ?

Lagom irriterande ! Jag som skulle in och beställa licenser till mig och Sunnie idag.. Jag blev på så dåligt humör när jag märkte detta. Jag är inte gladast i stan idag precis, och det blev ju inte bättre nu. Så jag skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Sv; Det kommer fler gånger :). Om jag hinner ska jag försöka få upp nästa omgång på måndag

2010-01-02 @ 17:12:56
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Giesela

Hej Emelie,

Jag loggade precis in i Tävlingsdatabasen och använde då bara min e-post adress och mitt lösenord precis som tidigare och det fungerade alldeles utmärkt. Hästlicens kan du inte lösa via TDB utan du får gå via licensguiden. Ryttarlicensen däremot går visst från i år endast att lösa via TDB. Lycka till med licenslösandet och med kommande tävlingar i år. Önskar Giesela, Stall Svenstorp

2010-01-02 @ 19:51:12
URL: http://blogg.stallsvenstorp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0