Nu är jag tillbaka !

Jag har vart sjuk i några dagar nu och så har jag inte haft tillgång till internet.
Men nu är jag tillbaka !

Jag har tagit Maggans stalltjänst idag och när jag kom till stallet imorse och såg Sunnie kände jag hur mycket jag har saknat henne. Jag älskar den hästen ♥

Hon vilade ju lördag- söndag och så red Line henne i måndags. Så vilade hon igår så jag kan ju gissa på att hon kommer vara ganska pigg sen :)

Jag ska försöka vara lite mer aktiv här i bloggen igen. Det är bara det att jag har börjat tröttna lite på att blogga. Antagligen för att jag skriver ner alla ridpass och sånt i min loggbok till mitt projektarbete. Ska berätta vad jag har som projektarbete lite senare eller imorgon :)

Annars, har ni några ideér på vad jag ska skriva om ? För jag har slut på fantasi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0