Projektarbete

Nu ska jag gå ut och rida Sunnie.

Eftersom hon inte har blivit så mycket riden så kommer hon nog vara redigt pigg. Men jag vill inte att hon ska gå för hårt, det är ju hoppning imorgon. 
Så ett litet lagom pass blir nog bra.

Hon har ju gjort ganska bra byten det sista så jag ska försöka bättra på dom lite.

Just det, jag skulle ju berätta lite om mitt projektarbete.


Jag ska göra ett träningsupplägg för att få en unghäst med något dålig kondition i tävlingskondition.


Jag hade brist på fantasi och det är ju inte så lång tid kvar innan det ska vara inne så jag var tvungen att komma på något snabbt. Och eftersom jag ändå skulle sätta igång Sunnie inför tävlingssäsongen så tyckte jag att det var ett lämpligt ämne. 
Fast arbetet ska vara inne i april och riktigt så tidigt vill jag inte att Sunnie ska vara klar för tävlingar. Så jag ska arbeta runt det lite grand.

Jag ska ha med övningar från träningarna, övriga övningar som jag kommer leta fram, resultat från träningarna, hur jag rider de dagarna hon ska ta det lugnt. Ja, allt tänk runt omkring.

Som ni kanske märker har jag inte riktigt fått grepp om det här än, men jag hoppas att det löser sig med tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0