Dagen


Den här dagen har bara varit rörig !

Vi hade en rörmockare här imorse som skulle fixa lite saker och när han åkt hade vi inget vatten. Så jag har ringt runt till flera personer i hopp om att de kan lösa vad som gått fel med vattnet men utan framsteg. Så nu har jag gett upp och lämnar det åt byggjobbarna som kommer om en stund.

Själv ska jag in till Vara och fira min morfars födelsedag.

Planerna för hästarna idag ser ut såhär:

Sunnie: Ska ridas ut utan krav och bara latcha och ha kul. Så ser hennes närmsta 1½ veckor ut !

Amelia: Ska jobbas vidare i padocken.

Det är skönt väder för hästarna idag i alla fall. Det är inte alls lika mycket blinningar som det har vart de senaste veckorna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0