Fiskesemester


Hej !

Nu är jag hemma efter en helg av fiske, tältning och regn.
Jag hann inte blogga innan jag åkte och jag har tappat en del läsare under den senaste tiden men jag ska försöka bli bättre på att blogga så jag hoppas att ni läsare börjar kika in på min blogg igen :)

Uppdateringen hänger på hur bra internetet funkar ;)

Jag åkte till stallet direkt från semestern och red Sunnie. Vad jag har saknat henne under de 3 dagar som gått ! Jag joggade henne lite i padocken och travade över lite upphöjda bommar.
Till en början snubblade hon bara över dem. Det var länge sen vi gjorde några bomövningar. Men efter ett tag lyfte hon fint på benen och vilade på steget.
Hon har dock blivit så stark det sista. Hon hänger lite i handen och ligger på hela tiden. Jag tror det kan bero på att hon inte har bettet med kopparrullarna längre och först nu har förstått att hon kan bita sig fast i detta bettet. Jag ska testa att rida henne på det tredelade bettet med D-ringar imorgon, om jag hittar det :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova. Det har vart en lång helg !

God natt !



Sunnie Girl.
(om ni tittar riktigt noga kan ni se Johannas gård skymta lite bakom träden bortanför Sunnie huvud)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0