Hästledig dag


God morgon !

Regn idag igen, suck alltså..

Idag blir det i alla fall en lugn dag. Eftersom jag inte har putsat stövlarna eller letat upp en nummerlapp än så ska jag göra det idag. Så ska jag städa och fixa i ordning lite här hemma.

Sunnie får nog vila helt idag, precis som Amelia. Så det blir en helt hästfri dag, förutom att jag ska åka förbi stallet och ge Sunnie sin krafft, om det inte regnar alltför mycket vill säga :)

Nu är dessutom våran hage klar snart, så förhoppningsvis tar det inte så lång tid innan Sunnie kommer hem till mig ! :D Vi hade ju mask på vårat bete så vi fick plöja och så om i hagen. Men nu ska det nog bli finfint bete !

Ikväll åker vi in till Vara på bilträff. Kul att Vara också har satt igång med lite roliga saker tycker jag ! Sist var det väl inte så lyckat då polisen kom knappt 5 minuter in i burn outtävlingen och fick slut på allt det roliga. Vi får hoppas på mer tur idag :)


Vad ska ni hitta på idag då ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0