Resultat


Hej !

Dålig uppdatering, jag vet. Men igår var det tävling och sen åkte vi direkt till Vara och Jordgubbens dag. Idag mår jag skit med andra ord men jag får väl skylla mig själv ;)


Tävlingen igår gick hyffsat. I 95 cm fick vi ett stopp på en oxer. Jag plockade för mycket i henne så vi kom helt knasigt. Så där fick vi 4 fel. Resten av banan gick sådär. Jag tänkte lite för mycket bakåt.

I 1m gick det betydligt bättre ! Jag tänkte framåt och Sunnie var med på noterna. Vi kom knasigt på kombinationen räcke-räcke så i kombinationen fick vi 2 galoppsprång men resten av banan gick super.

Tyvärr så råkade Sunnie trampa sönder kameran innan första klassen. Den funkade fortfarande men displayen var helt trasig så vi får se om det blev någon film. Är ju lite svårt att filma när man inte ser vad man filmar.
Blev det någon film kommer den upp här snart !


Nu ska jag ta det lugnt hela dagen och bara slappa. Jag ska till stallet lite senare. Sunnie behöver skrittas ut och vi får se hur jag gör med Amelia idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0