Startnummer


I 95 cm startar jag som nr 19 i avd. B. Det är 44 starter innan mig = ca 88 minuter. Så efter jag gått banan har jag god tid på mig att brodda och rida fram. Sunnie kommer nog vara lite otålig eftersom hon inte stått på transport på ett tag.

I 1m startar jag som nr 32 i avd. B. det är 85 starter innan mig = ca 170 minuter. Det kommer nog bli jobbigt för Sunnie. Att ladda till första klassen, sen stå på transport så länge och sen ladda om. Jag får nog ha ute och beta henne en del..

Det var inte många jag kände igen i startlistorna, lite tråkigt. För övrigt så hade jag en mardröm om tävlingen inatt. Jag drömde att vi hade glömt nästan allt och att allt bara gick åt skogen. Jag råkade klippa sönder tränset bla. xD
Men som tur är så brukar man ju säga att det man drömmer om kommer inte hända. Hoppas ! 

Jag längtar tills vi fått 2 nollor i vare sig 95 cm eller 1m så vi får rida omhoppning ! Det känns som om det inte är så långt kvar nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0