Hiss och Diss


Idag känner jag för att hissa och dissa lite. Något jag aldrig gjort eftersom ALLA gör det. Men här kommer det, enjoy !





• Det underbara vädret, ÄLSKA det !

• Att Amelia går så bra just nu, duktig ponny :)

• Att jag och Sunnie är anmälda till 2, snart 3, tävlingar :D

• Att jag precis fått in mycket pengar på kontot ;)

• Att transporten snart är klar !

• Grustävlingar, det är så jobbigt att gänga och brodda till grästävlingar -.-





• Folk som inte svarar på kommentarer på bloggar och Fb, irriterande ! Hur svårt kan det vara ?

• Alla blinningar och knott vi har hemma, det går ju aldrig att rida.

• Att jag vart så trött de senaste dagarna.

• Att padockarna blir så uttorkade nu på sommaren..


Det var väl ungefär det ! :)
Är ni en utav dem som aldrig svarar på kommentarer tycker jag att ni ska bättra er ! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att du har gjort en sån lista:)

2010-07-11 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0