Varmt


Hejhej !

Idag är det verkligen sommarvärme ute ! Underbart, om man hade varit vid vattnet.

Jag åkte och skulle ta in Sunnie över dagen som jag brukar göra när det är så varmt och så mycket blinningar ute. När jag kom dit höll Johanna på och bygga om sadelkammaren som ligger precis bredvid Sunnies box. Med andra ord så fick Sunnie stanna ute då det väsnades väldigt mycket och hon har blivit så fjantig för sånt.

Dagens planer för hästarna:

Sunnie ska ta det lugnt som vanligt. Jag ska nog rida barbacka och bara "lekrida" lite :)

Amelia ska jag fortsätta jobba med och idag ska Johanna testa att rida henne och känna hur hon känns. Det ska bli roligt att se vad hon säger :)

Nu ska jag leta upp något sorts vatten och svalka mig i ! Ha en bra dag ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0