Bloggar


Jag har suttit och kikat på några bloggar nu och det är många som är 2 på en blogg, alltså 2 personer som driver en blogg tillsammans.
Det är ju kul att läsa eftersom det oftast blir mer uppdatering. Och så kan man ju slå sina huvuden ihop och komma på bra och intressanta inlägg.

Jag själv skulle nog inte vilja driva en blogg med någon annan, inte just denna bloggen i alla fall. Men en annan, helt neutral blogg hade nog gått bra ;)


Sedan tycker jag att det är jättetråkigt att Rsskvaller.blogg.se har bytt ägare. Jag tyckte det var roligt med en skvallerblogg ! Tyckte inte ni det ? :)

Och att den nya ägaren kopierar alla andra bloggar gör ju inte saken bättre.. Kom på något eget ! Och att hon inte byter namn på bloggen, för nu är det ju verkligen ingen skvallerblogg..

Det finns ju en skvallerblogg kvar, ridsportsskvaller.blogg.se, men den har dålig uppdatering och inget roligt skvaller.  



Kommentarer
Postat av: sanna

Du får komma nu och rida sol :D

saknar dig sjkut mycket mli!

2010-06-18 @ 15:08:13
URL: http://baramiin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0