Dagens hoppning


Nu har jag hoppat Sunnie.

Det är ju jättevarmt ute idag så hon var lite trött i markarbetet, därför red jag inte fram så länge. Men så fort jag styrde mot hindret taggade hon till :)

De första 2 sprången överhoppade hon sig lite, sen hoppade hon helt okej. Hon var i en bom då och då, hon hinner inte få upp frambenen riktigt när jag rider på henne framåt. Men det brukar inte vara ett problem annars så det skyller jag lite på värmen.

Det var kul att få hoppa henne här en sista gång. Nu vet jag inte när nästa hoppning blir. Förhoppningsvis blir det väl tävling hyffsat snart :)



Detta hoppade vi idag. Plank, 17 meter (4-5 galoppsprång) till en oxer.



Och en bild från middagen igår. I 1an lindade vi in Mårtens bil i toapapper. Vi bestämde oss för att göra det en sista gång innan vi slutade med. Klockrent ! Och Mårten skrattade bra när han såg bilen.


Nu ska jag ut i stallet och packa och putsa. Sen är det emstalltjänst och sen blir det Göteborg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0