Dagens ridning


Jag red Sunnie i padocken idag. Det var varmt men det var kul :)

Hon var jättespänd när jag skrittade fram henne ute, hon såg spöken överallt, så dagens ridtur gick ut på att få henne avspänd. Jag red henne i en lång, låg form och red mycket serpentiner och volter. I slutet var hon mycket finare och avslappnad. Men hon har börjat krångla lite i bytena, hon vill inte byta när jag ger hjälpen utan byter några galoppsprång efter. Lite störande..

Plus att hon helt plötsligt har blivit jätterädd för grenar som ligger på marken. Hon har aldrig brytt sig om det förut så det är lite skumt. Min lilla knäpphäst ♥


Nu ska jag gå och skriva mitt sista skolarbete och sen åker vi iväg på middag med lärarna. Hoppas ni får lika trevligt som jag ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0